Het meten van de patiënttevredenheid en de patiëntervaringen binnen jouw organisatie is essentieel. Deze kennis is nodig voor het streven naar een zo hoog mogelijk kwaliteitsniveau binnen de zorg. Patiëntervaring.nl biedt optimale ondersteuning bij patiënttevredenheidsonderzoeken. En dat op een eenvoudige en rendabele manier.
Digitaal instrument voor feedback
ICIT heeft met patiëntervaring.nl hét digitale instrument ontwikkeld om (anonieme) feedback te ontvangen. Feedback afkomstig van jouw patiënten over de door jouw organisatie verleende diensten. De uitvoering kan onder meer plaatsvinden door het aanbieden van de mogelijkheid om webbased onderzoek te doen naar de tevredenheid van jouw patiënten. Eventueel gecombineerd met ‘papieren’ vragenlijsten.
Gemakkelijk in gebruik
Hoe werkt het precies? De patiënt krijgt na een bezoek of opname een code mee naar huis. Deze code is gelinkt aan de enquête. De patiënt logt met de persoonlijke code in en ziet direct de volledige vragenlijst. Deze bevat vragen over de zorginstelling en de afdeling waar de patiënt is behandeld. Het invullen gaat volledig anoniem. De antwoorden worden direct opgeslagen en verwerkt.
Resultaten vergelijken en benchmarking
De resultaten van de enquête bekijk je gemakkelijk via de site. Vergelijk de resultaten met de gewenste resultaten, resultaten van voorgaande jaren of andere afdelingen. Ook vergelijken met andere zorginstellingen (benchmarking) hier met dit portaal mogelijk.
De voordelen:
- Gebruiksvriendelijk voor jouw organisatie en uw patiënten
- Direct inzichtelijke en bruikbare onderzoeksuitkomsten
- Anonimiteit voor zorginstelling en patiënt
- Benchmarking- en rapportagemogelijkheden
Meer weten?
Vraag de leaflet aan! Ontvang meer informatie over de talloze voordelen en mogelijkheden van patiëntervaring.nl. En lees hoe deze toepassing je kan helpen om op een snelle en eenvoudige manier de kwaliteit van jouw zorg te waarborgen.